الاعلانات
 

 
 
لوحة الشرف الشهريه
       

طريقتي في ترويض الحسون خلال ايام- ضبط جوده

تجمع الكناري

baseelo

Egypt Eye

 
 
 
 
اعزائنا رواد التجمع الدولي لعلم الطيور قمنا بتخصيص محرك بحث خاص لتسهيل عملية البحث عليكم ان لم تجد ما تبحث عنه من مواضيع باستطاعتك الاستعانه بالبحث عما تريد هنا
Loading
 
 

اليوم هو الثلاثاء أكتوبر 24, 2017 4:08 am

                  English  French


قوانين المنتدى


الرجاء الاطلاع على قوانين التجمع قبل المشاركة:
قوانين التجمع الدولي لعلم الطيور




إرسال موضوع جديد الرد على الموضوع  صفحة 3 من 5  [ 47 مشاركة ] 

الانتقال إلى صفحة السابق  1, 2, 3, 4, 5  التالي
 عنوان المشاركة:
مشاركةمرسل: الاثنين أكتوبر 03, 2005 1:56 am 
عضو نشيط
عضو نشيط
صورة العضو الشخصيه
اشترك في: 02 يونيو 2005
رقم العضوية: 1194
الجنس: غير محدد
مكان: اسكندريه
مشاركات: 200
مواضيع: 26

اخي العزيز عز انا كان ليا تعليق كمان اولا مفيش حمام اسمه (نمس)[-X
او يمكن انتا قصدك نمساوي :D
اما الحمام البلق فأحب اصححلك المعلومه البلق مش حمام زينه البلق حمام طيران
ده يدفعني اني احط مشاركه فيها كل انواع حمام الزينه انتظرها اقراها


التوقيع


قال عبادة بن الصامت : شكى رجل إلى رسول الله صلى الله عليه وآله
الوحشة فقال له النبي صلى الله عليه وآله :
اتخذ زوجا من حمام صدق رسول


غير متصل
يشاهد الملف الشخصي
رد مع اقتباس  
مواضيع متنوعة
 عنوان المشاركة:
مشاركةمرسل: الاثنين أكتوبر 03, 2005 7:06 am 
مشرف سابق
مشرف سابق
صورة العضو الشخصيه
اشترك في: 22 يوليو 2005
رقم العضوية: 1585
العمر: 34
الجنس: ذكر
مكان: الاســـــكـــــنـــــدريـــــه
مشاركات: 2030
مواضيع: 161

اؤيد كلامك اخى كاستيلو فانا فعلا اول مره اسمع عن حمام اسمه نمس
ههههههههههههههههههههههههه :lol:
على ما اعتقد النمس ده نوع من انواع الحيوانات المفترسه :P
فى انتظار مشاركتك بخصوص انواع حمام الزينه :thumright:



التوقيع



غير متصل
يشاهد الملف الشخصي الموقع الشخصي YIM
رد مع اقتباس  
اربي ما يلي: الكوكاتيل
 عنوان المشاركة:
مشاركةمرسل: الخميس أكتوبر 06, 2005 2:29 am 
عضو نشيط
عضو نشيط
صورة العضو الشخصيه
اشترك في: 04 أكتوبر 2005
رقم العضوية: 2032
العمر: 32
الجنس: ذكر
مكان: السعودية
مشاركات: 163
مواضيع: 32

ماشاء الله انا من محبين الحمام بس اللاوت وشكرا على الصور ودير بالك عليهم


التوقيع

بسم الله ما شاء الله تبارك الله احسن الخالقين
[url="http://www.m5zn.com"]صورة[/url]


غير متصل
يشاهد الملف الشخصي ICQ
رد مع اقتباس  
 عنوان المشاركة:
مشاركةمرسل: الخميس أكتوبر 06, 2005 10:10 am 
عضو نشيط
عضو نشيط
صورة العضو الشخصيه
اشترك في: 06 مايو 2005
رقم العضوية: 922
العمر: 43
الجنس: غير محدد
مكان: القاهرة - مصر
مشاركات: 312
مواضيع: 64

اخي الكريم زيزو اولا كل سنه وانت طيب

بالنسبه للنمس فهذا فعلا ليس نوع حمام ده نوع من الديناصورات :badgrin: ومن مميزاته انه اربعه سلندر قلاب خمسه شعله :doubt:

احب ان احييك علي مساندتك للاخ كاستيلو في الردود فانتوا يا عم اسكندرانيه زي بعض :salut:


غير متصل
يشاهد الملف الشخصي YIM
رد مع اقتباس  
 عنوان المشاركة:
مشاركةمرسل: الخميس أكتوبر 06, 2005 10:21 am 
عضو نشيط
عضو نشيط
صورة العضو الشخصيه
اشترك في: 06 مايو 2005
رقم العضوية: 922
العمر: 43
الجنس: غير محدد
مكان: القاهرة - مصر
مشاركات: 312
مواضيع: 64

الأخ كاستيلو يبدو انك سخنت اوي في الرد ياعم رمضان كريم وكل سنه وانت طيب

علي فكره انا اول مره اسمع من غاوي حمام في رده عن شكل العضم في ان يقول انه مائل لتحت :badgrin:

اما بالنسبه للعضم الرفيع والقصير فهو يسمي عضم معصفر :eye:

بالنسبه لتعليقك علي المشي ياريت تقرأ ما كتبته تاني لاني قلت النش وليس المشي :twisted:

اخي الكريم لماذا تعتقد انك طلعت غيات في مصر ما فيش حد طلع زيها وليه ما قلتش في الأسكندريه ؟؟؟؟؟ علي فكره عندي لك مثل هام جدا يقول القرعه تتعايق بشعر بنت اختها :lol:

ومره اخري كل سنه وانت طيب


غير متصل
يشاهد الملف الشخصي YIM
رد مع اقتباس  
 عنوان المشاركة:
مشاركةمرسل: الجمعة أكتوبر 07, 2005 9:18 am 
مشرف سابق
مشرف سابق
صورة العضو الشخصيه
اشترك في: 22 يوليو 2005
رقم العضوية: 1585
العمر: 34
الجنس: ذكر
مكان: الاســـــكـــــنـــــدريـــــه
مشاركات: 2030
مواضيع: 161

كل عام وانت بخير اخى Ezz-Eldin
بجد والله النمس نوع من الديناصورات :twisted: ههههههههههههههههههه
وجايب سيرته ليه هنا فى المنتدى بقه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :scratch:
المنتدى هنا منتدى للطيور مش للديناصورات [-X
شكلك كده غاوى طيور وديناصورات :D
ههههههههههههههههههههه
صدقنى انا لا اساند Castello ، انا بعبر عن رايى فقط :bounce:



غير متصل
يشاهد الملف الشخصي الموقع الشخصي YIM
رد مع اقتباس  
اربي ما يلي: الكوكاتيل
 عنوان المشاركة:
مشاركةمرسل: الخميس أكتوبر 13, 2005 12:30 pm 
عضو نشيط
عضو نشيط
صورة العضو الشخصيه
اشترك في: 06 سبتمبر 2005
رقم العضوية: 1869
الجنس: غير محدد
مكان: الزقازيق
مشاركات: 86
مواضيع: 12

[B][size=18]يا ساتر يارب
أيه يا جماعه اللوغاريتمات دي متكلمونا عربي :scratch:
وبعدين أستهدوا بالله ياجماعه كده :-({|= :-({|= :-({|=
حتعوروا بعض عشان كام جوز حمام عموما الخلاف في الحمام لا يفسد للود قضيه
مبروووووكين عليك أخي كاستيلو و أن شالله تنبسطوا من منتدي الحمام الجديد بس لو أستمريتوا تتكلوا الشفره كده مش داخله تاني [-( [/size


غير متصل
يشاهد الملف الشخصي YIM
رد مع اقتباس  
 عنوان المشاركة:
مشاركةمرسل: الجمعة أكتوبر 14, 2005 8:59 am 
عضو نشيط
عضو نشيط
صورة العضو الشخصيه
اشترك في: 06 مايو 2005
رقم العضوية: 922
العمر: 43
الجنس: غير محدد
مكان: القاهرة - مصر
مشاركات: 312
مواضيع: 64

اخي الكريم هذه مناوشات خفيفه :doubt:

انا في انتظار الأخ كاستلو وصور حمامه والمثل يقول ما محبه الا من بعد مناوشه :thumleft
:


غير متصل
يشاهد الملف الشخصي YIM
رد مع اقتباس  
 عنوان المشاركة:
مشاركةمرسل: الجمعة أكتوبر 14, 2005 12:54 pm 
مشرف سابق
مشرف سابق
صورة العضو الشخصيه
اشترك في: 22 يوليو 2005
رقم العضوية: 1585
العمر: 34
الجنس: ذكر
مكان: الاســـــكـــــنـــــدريـــــه
مشاركات: 2030
مواضيع: 161

على رأيك يا birds_lover_forever الاختلاف فى الحمام لا يفسد للود قضيه :lol:
اهلا بيك اخ Ezz-Eldin بعد غيبه متغيبش عننا كده يا راجل
امال هنتناوش مع مين :D
على فكره castelo مشغول شويه اليويمن دول
عنده احفاد جديده اكيد هنشاركه فرحته قريب واكيد هينزل موضوع جديد فى خلال ايام :roll:



غير متصل
يشاهد الملف الشخصي الموقع الشخصي YIM
رد مع اقتباس  
اربي ما يلي: الكوكاتيل
 عنوان المشاركة:
مشاركةمرسل: الجمعة أكتوبر 14, 2005 7:42 pm 
عضو نشيط جدا
عضو نشيط جدا
صورة العضو الشخصيه
اشترك في: 16 يونيو 2005
رقم العضوية: 1315
الجنس: غير محدد
مشاركات: 1307
مواضيع: 68

ما شاء الله الله يزيد ويبارك
كاستيلو
تحدثنا كثيرا عن الحمام وعن انواعه ولكن ما شاء الله تبارك الخلاق
صورهم رائعة الجمال اخي بارك الله لك فيهم وامتعك بهم
في انتظار معلومات وافرة عن هذه الانواع الرائعة
بالتوفيق اخي



غير متصل
يشاهد الملف الشخصي
رد مع اقتباس  
عرض مشاركات سابقة منذ:  مرتبة بواسطة  

إرسال موضوع جديد الرد على الموضوع  [ 47 مشاركة ]  الانتقال إلى صفحة السابق  1, 2, 3, 4, 5  التالي

   مواضيع مشابهة   الكاتب   ردود   شوهد   آخر مشاركة 
ليس هناك مشاركات جديدة غير مقروءة سؤال بخصوص مدى تعود حمامي

[ الانتقال إلى صفحة: 1, 2 ]

في تجمع طيور الحمام

زكريا العمري

13

533

الاثنين يناير 23, 2017 10:59 am

achraf2005 شاهد آخر مشاركة


جميع الأوقات تستخدم GMT


لا تستطيع كتابة مواضيع جديدة في هذا المنتدى
لا تستطيع كتابة ردود في هذا المنتدى
لا تستطيع تعديل مشاركاتك في هذا المنتدى
لا تستطيع حذف مشاركاتك في هذا المنتدى
لا تستطيع إرفاق ملف في هذا المنتدى

الانتقال الى:  


عدد زوار المنتدى
منذ الاثنين أكتوبر 04, 2004 1:04 pm

التجمع الدولي لعلم الطيور



تنسيق وتطوير: المؤسس د. عبده أبو سير
إتصل بنا
لمشاهدة أفضل يرجى استخدام دقة شاشة 1024*768 pixels ويفضل أكثر
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Translated by phpBBArabia


 
جميع الحقوق محفوظة canaryfans.com © 2002-2017 |  التجمع الدولي لعلم الطيور ICA